پایگاه اطلاع رسانی گروههای آموزشی MAMASANI

پایگاه اطلاع رسانی گروههای آموزشی MAMASANI

گروههای آموزشی شهرستان ممسنی در سال تحصیلی ۹۰-۸۹ برای اطلاع رسانی عمومی اقدام به راه اندازی این وبلاگ نمود
پایگاه اطلاع رسانی گروههای آموزشی MAMASANI

پایگاه اطلاع رسانی گروههای آموزشی MAMASANI

گروههای آموزشی شهرستان ممسنی در سال تحصیلی ۹۰-۸۹ برای اطلاع رسانی عمومی اقدام به راه اندازی این وبلاگ نمود

افزایش دانش و مهارت معلمان در برنامه ریزی

در هفته بزرگداشت مقام معلم مورخه 20/02/91جهت تحقق افزایش دانش تغییر نگرش ، بینش ،وافزایش مهارت های نیروی انسانی  ویژه مدیران مدارس دوره ی راهنمایی جهت مقابله با بخشی از چالشهای پیش روی مدیران در حوزه ی اجرا اداره آموزش و پرورش ممسنی( کارشناس آموزش راهنمایی) با دعوت از آقای محمد مهدی دباغ کارشناس مسئول آموزش راهنمایی اداره کل آموزش و پرورش استان فارس  دوره آموزشی برگزار کرد .

 

ادامه مطلب ...

معلم

من معلم برانگیخته شدم (پیامبراعظم (ص)(

پروردگارا ! به ما بینشی عطا کن تا تورا شناسیم ، دانشی تا خود را ،استطاعتی تا در راه تو باشیم، بضاعتی تا در خدمت بندگان تو.

معلم امانت داری است که بهترین وبرترین سرمایه های عظیم انسانی وآینده سازان جامعه در دست اوست که در پرتو این امانت جهان را به سوی صلح وصفا وسازندگی هدایت می کند.

رسالت وماموریت آموزش وپرورش زیر سایه الطاف معلم، جهت دهی به رشد همه جانبه دانش آموزان بر پایه‌ی تعالیم ودستورات دین مبین اسلام در ابعاد اعتقادی، اخلاقی، علمی، آموزشی، فرهنگی، هنری ، اجتماعی، زیستی، سیاسی واقتصادی می باشد که برای اجرای عدالت آموزشی واخلاقی باید به این اهداف وشاخص‌ها آگاهی کامل داشته باشیم تا شاهد رشد وبالندگی هر چه بهترجامعه باشیم، این دو بال وسیله ی پرواز به سوی فلاح ورستگاری جهت رسیدن به قرب الهی است.

ادامه مطلب ...

بزرگداشت مقام معلم

با کدامین لغتی من زتو تکریم کنم،بهر آن حرمت بی حد تو تعظیم کنم ، ای معلم  چه کنم بهر تو جز آنکه به عشق، شاخه ای از گل معنی به تو تقدیم کنم  هفته بزرگداشت  مقامت از امروز تا همیشه  مبارک