پایگاه اطلاع رسانی گروههای آموزشی MAMASANI

پایگاه اطلاع رسانی گروههای آموزشی MAMASANI

گروههای آموزشی شهرستان ممسنی در سال تحصیلی ۹۰-۸۹ برای اطلاع رسانی عمومی اقدام به راه اندازی این وبلاگ نمود
پایگاه اطلاع رسانی گروههای آموزشی MAMASANI

پایگاه اطلاع رسانی گروههای آموزشی MAMASANI

گروههای آموزشی شهرستان ممسنی در سال تحصیلی ۹۰-۸۹ برای اطلاع رسانی عمومی اقدام به راه اندازی این وبلاگ نمود

عنوان قهرمانی برای دانش آموز ممسنی

علی حسینی دانش آموز دوم تجربی  دبیرستان  شاهد ممسنی در سیزدهمین دوره مسابقات قهرمانی کاراته  که با حضور  هیجده کشور از آسیا واقیانوسیه در هنگ کنگ برگزار شد، موفق به کسب مدال طلای این مسابقات شد .

در مراسم استقبال از این دانش آموز قهرمان  که با حضور فرماندار  ممسنی ،  مدیر آموزش وپرورش  ، و جمعی از مسئولین شهری  و فرهنگیان و دانش آموزان برگزار شد از این قهرمان ملی تجلیل بعمل آمد .ادامه مطالب را نیز مطالعه کنید

 .علی حسینی فرزند حاصل   در بهمن ماه سال   76در گله دار متولد شد ، دوران دبستان خود را با معدل 20در مدرسه غیرانتفاعی بوعلی سینا  شهر نورآباد  به پایان رساند . برای دوره راهنمائی در امتحان ورودی مدارس شاهد شرکت نمود و قبول گردید وتوانست این دوره را با معدل 19.5نیز به پایان برساند .بعد از پذیرفته شدن در آزمون ورودی دبیرستان نمونه دولتی سال اول دبیرستان را با معدل 18.5در مدرسه امیر کبیر به پایان رساند او هم اکنون (92-91)در پایه دوم تجربی  در شهر نورآباد مشغول به تحصیل می باشد .

وی  کاراته را از سال سوم دبستان زیر نظر مربی گرانقدر آقای محسن زراعتیان شروع کرد از همان اوایل خوب درخشید و در مسابقات مختلف شرکت نمود که توانست مدالهای رنگارنگ  شهرستانی -  استانی  و کشوری  به گردن آویزد . با توجه به اینکه آقای محسن زراعتیان به خوزستان  منتقل شدند برادر ایشان آقای ابراهیم زراعتیان مربیگری کاراته شهرستان را عهده دار شد که بحق زحمات دلسوزانه این برادران جای تشکر وقدردانی دارد.دراینجا جا دارد از آقایان  اکرامی- پور گرامی- شهرباف تن زاده  و دیگر همکاران که در فدراسیون کاراته زحمت می کشند کمال تشکر وقدردانی به عمل آید.

علی در آذر ماه امسال برای شرکت در سیزدهمین دوره مسابقات  آسیا اقیانوسیه  به هنگ کنگ چین رفت و در وزن 52-کیلو گرم توانست با غلبه بر پنج کشور با قدرت مقام طلای این دوره از مسابقات را به خود اختصاص دهد .در برگشت مورد استقبال مسئولین ادارات ومردم ورزش دوست  ممسنی قرار گرفت لازم است از همه این عزیزان تشکر کرد.

او می بایست  در پایان امسال برای عضویت  تیم ملی در مسابقات ورودی شرکت نماید و  در صورت موفقیت  به اردوی تیم ملی دعوت می شود . برای این قهرمان ارزنده   آرزوی موفقیت داریم . 

عکسهایی از علی حسینی در بازگشت از هنگ کنگ   

         

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد